Indahnya Hari Raya

Ini kisah benar berlaku kepada aku semasa hari raya baru baru ni. Seperti biasa aku balik kampung seminggu sebelum menyambut hari raya. Malam raya tu terdengar bunyi kereta kat luar rumah. Mak ade bagitau ada sedara jauh nak datang tumpang tido rumah seminggu dua ni. Nak beraya kat kampung katanya. Dah lama tak jumpa.

Disebabkan bilik kat rumah aku tak cukup, maka nya bilik aku diberikan kepada pak cik n mak cik aku tu. Aku tido kat ruang tamu. Anak teruna dia pon ade sekali.

Dipendekkan cerita anak teruna dia yang nama Syam tu kepanasan. Rumah aku memang tak de ekon. Aku perasan dia keluar dari bilik. Bawa bantal 2,3 ketul. Baring kat ruang tamu. Tak jauh dari tempat aku tido. Aku perasan dia pakai boxer je. Baju tak pakai. Aku pura pura tak perasan dia.

Makin lama makin dekat plak dia dengan aku. Aku wat bodo je la.. Dah ngantuk sangat. Yang pelik nya dia tido semakin ke bawah.. Dia siap tumpang msuk dalam selimut aku.. Aku perasan kepala dia ade kat pinggang aku. Aku kaku. Nak menolak ke nak biarkan..

Aku lupa yang aku ade bawak dildo dalam beg. Syam tu plak tido kat bilik aku tadi. Tapi tak la aku terfikir dia nak selongkar beg aku kan. Tau2 terdengar bunyi dildo tu dipasang. Bunyi tak kuat tapi aku tau bunyi dildo aku sendiri.

Aku tido dengan kain batik sahaja. Memang malam aku tido tak pakai panty dan bra. Dia masukkan dildo tu ke dalam kain batik aku. Aku buka mata dan menepis tangan dia.. Tapi dia tak peduli dan meletakkan dildo tu kat bahagian sensitif aku. Di peluk nya aku dari dalam selimut dan menyelak kain batik ku. Ternyata memang buah dada aku menjadi mangsa mulut nya.. Dia mula mencium, menjilat dan menyonyot buah dada aku..

Ermm.. Sedap nya.. Dildo aku semakin dilajukan.. Ade 6 speed dan bila dia memusingkan kelajuan ke speed ke 6 aku dah tak tahan.. Dildo aku dijolok keluar masuk keluar masuk ke dalam lubang vagina ku dengan laju sekali sambil lidahnya rakus menjilat dan menggigit lembut puting ku..

Aku cuba tahan tak keluarkan bunyi tapi aku betul betul tak tahan.. Arghhh arghhh arghhhh… Memang tak menang tangan aku menahan nikmat di jolok dengan dildo sendiri. Nikmat diperlakukan oleh orang lain ternyata berbeza. Hurmmm sedap Syam sedappp sedapppppppppp.. Dan aku dapat klimaks pertama.. Sedappp sangattt… Air ku banyak sangat keluar.. Syam turun ke bawah lagi dan menyedut semua air mani ku.. Di sedut nya air aku dan dijilat vagina ku sampai kering..Ternyata nikmat disedut tu memang luar biasaaaa…

Aku ingatkan dah habis cerita dengan dildo tadi. Rupanya batang Syam pon dah tegang sangat sangat. Dengan kepala dia bersembunyi di dalam selimut aku dia memasukkan batangnya ke dalam lubang ku.. Aku tak nampak saiz batang nya tadi sebab dalam gelap tapi bila dia mula memasukkan batangnya nya, auwwwwww sakit Syam kataku.. Dia mula memasukkan dengan perlahan dan perlahannn.. Tetapi bila aku mula melayan nikmat dan sedap batang nya, dia menyentak batangnya habis. Aku hampir je menjerit dengan kuat..

Dia merehatkan batangnya sekejap dan mula mendayung dengan ganas.. Keplak keplak keplak berbunyi batangnya di dalam lubang ku.. Air aku tak tau nak cakap memang banyak keluar..Tangan aku kepal dengan kuat sebab tak mampu merintih sedap.. Auh awww awwww awwwww awwwwww Syammmmm arghhhh arghhhhh memang sedapppp sangatt.. Terasa batangnya ke pangkal rahim ku..

Dalam masa 10 minit Syam mendayung batang nya.. Tak lama kemudian Syam melajukan hayunan batangnya dan dia mula mengeluarkan bunyi argh arghhh arghhh dan aku memang tak terkira berapa kali aku klimaks.. Kenapa aku tak terkira? Sebab tangan Syam tak duduk diam semasa mendayung.. Batang nya mendayung dengan laju dan jari nya juga mendayung di bahagian biji kelentit aku.. Aku kesedapan yang teramattt sangatttt..

Syam klimaks buat pertama kali.. Dia melepaskan semua air mani nya ke dalam rahim ku.. Di cabutnya batangnya dan dia minta kami duduk posisi 69. Aku menjilat batangnya sehingga kering sambil menunggu batangnya nya kendur semula.. Aku kagum melihat betapa besarnya batang c Syam ni.. Dia menjilat biji kelentit aku lagi.. Aku yang masih keletihan tiba tiba terangsang semula.. Dia jilat jilat jilat jilattt lagi biji sensetif aku sehingga aku klimaks sekali lagi.. Semua air mani Syam terkeluar semula dari lubang vagina aku sebab aku terlampau klimaks..

Indahnya malam raya aku. Aku tau aku tak pernah jumpa Syam ni, Tapi sejak dari malam tu, setiap kali ada masa terluang dan kami juga sengaja mengelak mengikut orang tua pergi beraya, kami habiskan masa membuat projek dengan pelbagai posisi.

 

 

 

 

 

 

Advertisements
Indahnya Hari Raya

New Update – Katalog Dildo

Ni list terbaru dildo yang available. Korang berminat terus email kan ke : lakipompuan@gmail.com

Order ikut kod yang disediakan ok.

  1. LP001 – Waterproof G-Spot Massager Vibrator Sex Toys for Female.
  • RM 145
  • Product size: 13.5*4*4cm
  • Battery: 1*AA battery(Not included)
  • Weight: 38g
  • Product Feature:
  • This small yet powerful vibe for outrageous pleasure comes with removable jelly ticker for a wonderful satisfaction.
  • Waterproof for wet fun.
  • Color available : Pink
  • Testimoni yang kita dapat dari produk ni memang banyak. Semua cakap best! Serius weh.

 

LP001

2. LP002 – Pearl Ecstasy Rabbit

  • RM205
  • Color Available – Purple
  • Soft silicone material, it is safe and comfortable to use.
  • Waterproof;
  • Deep strokar Daffy with up and down thrusting action with rotating pearls in head.
  • 5 Powerful levels of up and down thrusting ,5 speeds of rotation, 5 speeds of vibration and a fluttering rabbit clit teaser.
  • Total length is 10.5 inches with an insertable length of 5.5 inches.
  • Requires 4*AA batteries(not included).
  • Yang ni super best k. Begetarrr

LP002

3. LP003 – Waterproof Adult Toy Electric Body Massager Vibrator

  • RM195
  • Color available : Purple
  • Wonderful Personal Body Massaging Wand
  • Multi-Functional – Vibrates, Rotates, Stimulates Body Muscles
  • Fluttering dolphin teaser for clitoral stimulation
  • Multi speeds vibrating
  • 360 degree rotating and 100% Water Proof

LP003

4. LP004 – Waterproof Adult Toy Electric Body Massager Vibrator

  • RM205
  • Color Available: Gold
  • Wonderful Personal Body Massaging Wand
  • Multi-Functional – Vibrates, Rotates, Stimulates Body Muscles
  • Fluttering dolphin teaser for clitoral stimulation
  • Multi speeds vibrating
  • 360 degree rotating and 100% Water Proof

LP004

5. LP005 – Multi-Speed Barbed Super Dildo Vibrator

  • RM125
  • Color Available : Purple
  • Made of non-toxic soft silicone material
  • Simulation design
  • With vibration strength control
  • Easy to use and operate
  • Vibe 3,sex toy, mini vibrating

LP005

Term& Condition:

1 – Kalau tak boleh sabar menunggu jangan beli or order k?

2 – Semua item adalah baru dan kualiti dah di check sebelum delivery. So no return items k?

3 – Harga dah termasuk postage k? Terus bank in je total amount yang dah di tulis kat atas tu.

Jangan rasa malu membeli. Ingat k. Daripada korang berzina dengan laki lain, beli la alat bantu seks ni. Minta izin suami (buat yang dah berkahwin) dan have fun la sorang sorang.

Mari bantu semua wanita di luar sana.

Cepat email saya sekarang : lakipompuan@gmail.com

 

 

New Update – Katalog Dildo

Dicumbu Pakistani

Kisah benar ini diceritakan oleh akak kedai sebelah aku. Dia menjaga kedai yang menjual barang kecantikan. Yang mana terdapat perkhidmatan facial dan massage didalam kedai dia.

Terdapat ramai lelaki pakistan ditempat aku kerja ni. Di pendekkan cerita ade seorang lelaki pakistan mengunjungi kedai dia pada suatu hari. Berbadan sasa dan tinggi orang nya. Kak Da (nama akak tu) seperti biasa melayan dengan ramah dan mesra.

Laki tu nak buat facial kata nya. Kak Da ni plak orang nya bersaiz badan M. Tapi breast dia ya ampun.. memang besar dan padat. Kalau kena ngan laki muka kurus memang tenggelam kat breast dia.. besarrrr sangattt..

Semasa facial tu la kejadian tu berlaku. Urut punya urut muka, batang laki pakistan tu makin lama makin mengeras. Kak Da perasan tapi pura pura tak perasan. Tak tahan dengan batang yang makin mengeras tu, laki pakistan tu angkat tgn dan minta buka zip seluar. Tak selesa kata nya..

Kak Da nak cakap tak boleh buka pon tak tau nak cakap macamna. Sebab muka laki tu tengah bersabun. Dia pon teruskan je la.. Sambil urut muka dia pandang je batang lelaki tu. Nafsu dia pon dah naik sekali melihat batang keras sepanjang 9 inchi tu bergerak gerak.

Sambil menunggu masa mask kat muka laki pakistan tu, dia pon mengurut bahu laki tu. Memang ade dalam pakej sekali. Sambil mengurut bahu terasa ade tangan menjalar ke bawah skirt Kak Da. Mula mula dia tepis. Tapi melihat batang Pakistan tu mula tegak dan bergerak gerak dia biarkan je.. Tangan Pakistan memang hebat katanya.. Dengan jari yang panjang tu, dia mula terasa nikmat sangat. Tak perasan bila jari lelaki tu mula menggentel biji dia. Yang dia tahu nikmat dan nafsu yang mula menggila..

Mula mula kering je vagina dia. Lama lama banjir dengan air nafsu Kak Da. Tak tahan dengan keadaan tu, Kak Da mencabut mask di muka laki pakistan tu dan laki tu pun terus membuka seluarnya. Tergamam melihat batang laki pakistan tu. Sangat besar dan panjang! Pintu kedai ditutup dan di letakkan sign CLOSE.

Kak Da tak membuang masa. Hampir 3 tahun tidak merasa sentuhan lelaki. Hampir sahaja baju nya dikoyak laki pakistan itu. Dengan rakus tetek nya dihisap, digigit manja. Tangan laki itu  yang panjang dah mula menjalar di celah kangkang. Di masukkan jari, digentel dengan perlahan biji Kak Da. Kak Da hanya mampu merengek manja. Ahhhhh Ahhhh Ahhhhh.. Kak Da tahu dia tak akan bertahan dengan gentelan kat biji dia. Laki tu sempat mengambil minyak urut dan menyapu minyak itu di biji Kak Da. Pelincir yang digunakan lagi membuatkan Kak Da tak tahan. Semakin meronta Kak Da semakin dalam biji Kak Da digentel laki itu. Ternyata laki itu memang berpengalaman. Dia tahu camana nak uli dan gentel biji Kak Da. Tak sampai 10 minit digentel dengan hebat, Kak Da mencapai klimaks pertama..

Selepas kedua tetek Kak Da di hisap dan Kak Da mencapai klimaks pertama, laki itu mula mencium badan Kak Da..Perlahan lahan menuju ke bahagian bawah.. Dan akhirnya di celah kangkang Kak Da, laki itu mula memainkan lidah di biji Kak Da. Sedappppppp sangattttttt… Biji yang digentel tadi dijilat dengan laju dan rakus.. Ternyata kesedapan yang dinikmati tidak dapat dibandingkan dengan nikmat yang lain.. Argghhhhh arghhhh arghhhh… Jari laki itu tak duduk diam. Jari dia digunakan untuk mencucuk lubang belakang Kak Da.. Laki itu mula memasukkan jari kat lubang belakang dengan menggunakan minyak urut tadi.. Kak Da dah semakin tak tentu arah.. Lidah laki tu menjilat biji, jari kanan di lubang belakang.. jari kiri di lubang depan.. Nikmat tak terkataaaaaa…Semakin bising Kak Da meracau semakin laju jugak lidahnya menjilat biji Kak Da.. Lidah laki pakistan itu memang powerrrr.Takkkkkk nakkkkkkkkkkkkk.. Kak Da mencapai klimaks kedua..

Kak Da menggelupur! Nikmat 2 kali klimaks yang sangat best. Laki tu tak buang masa terus memanjat Kak Da. Dia cuba memasukkan batang keras 9 inch nya..Tapi tak berjaya! Kak Da berkerut sikit. Panjang dan besarrrr sangattt.. Tak pernah dinikmati nya sebelum ini. Ternyata lelaki itu pandai memainkan peranan. Sekali hentakan 1 batang masuk ke dalam rahim Kak Da. Menjerit Kak Da kesakitan. Sambil merehatkan batang di dalam lubang Kak Da, laki itu menghisap tetek Kak Da. Bila Kak Da mula mendesah desah kesedapan lagi, Laki itu tidak membuang masa dan terus menghenjut dan henjut lagi..

Bagi Kak Da, hentakan demi hentakan adalah nikmat dunia yang tidak terungkap. Sedap, padat dan penuh didalam rahim nya.. Arghhhhhhhhh Arghhhhhhhh Arghhhhhhhh

Kak Da hanya mampu menjerit. Laki itu memang tidak kenal erti penat.. Setiap hentakan adalah hentakan padu yang sangat kuat. Plak plak keplak bunyi nya.. Kak Da dah klimaks kali ke 3. Tapi laki itu tak nampak penat lagi. Di pusing nya badan Kak Da dan masukkan ke lubang belakang. Menggunakan minyak urut tadi sebagai pelincir. Mula mula sakit gilaaaa.. Tetapi selepas beberapa kali mencuba, akhirnya lubang belakang Kak Da pun di terokai. Yesssssssssssss… Kak Da menjerit kesedapan..Ternyata kesedapan nya juga sama.. Bayangkan batang yang besar dan penjang memasuki ruang rahim korang? Dengan hentakan telur laki tu kena kat biji. Sedap tak terkata!

Selepas 15 minit hentakan di lubang belakang, laki tu bagitau dia pon nak keluar da.. Kak Da hanya mampu mengangguk.. Dengan hentakan ke lubang Kak Da dan sambil menggentel biji Kak Da, laki tu terus menghunus batang nya dengan kuat kuat dan kuattttttttt… Arghhhhh..Kak Da klimaks lagi selepas laki tu pun memancutkan semua air mani ke dalam rahim Kak Da.. Kak da terkulai layu dikatil. Laki tu mencium bibir nya dan mengucapkan maaf. Ternyata Kak Da berkenan dengan laki tu. Sehingga sekarang laki itu akan datang ‘menolong’ dia di kedai. Dan Kak Da pernah cerita hubungan seks dorang dah berlanjutan sehingga ke rumah. Pernah jugak laki tu main sehingga 2 jam. Tak berhenti. Aku kagum.

 

Dicumbu Pakistani